Arkadaşlar freebsd sunucularda saat hızlı ilerliyor. Reboot atıldığında senkronize oluyor falan 1 saat sonra baktığınızda sunucu saati 3-4 dakika ileri oluyor. Bu sorunu nasıl düzeltiriz bana yardımcı olacak var mı?