• 03-05-2013, 07:36:26
    #1
    Merhabalar ,

    Şu ana kadar hiç başıma gelmeyen bir durum olduğu için , sizlere de bir danışmak istedim arkadaşlar. Oyun sunucusu belli bir süre sonra kapanıyor ve kapandıktan sonra root ekranında 1 defa

    Limiting icmp unreach response from 248 to 200 packets/sec

    yazıyor. Bu hata neden kaynaklanıyor olabilir?

    Makinede şu an yaklaşık 15 tane oyun sunucusu kurulu , ancak hiç birinde böyle bir hata alınmıyor.

    Şimdiden yorum atan herkse teşekkürler,
  • 03-05-2013, 07:39:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Usta anladığım kadarıyla senin makinede bir kısıtlama var. Makine ile alakalı bir sorun sanırsam.
  • 03-05-2013, 08:10:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Limiting icmp unreach response from 248 to 200 packets/sec icmp yanıt vermiyor | gelen paket 248 mevcut limit 200 paket / saniye


    Özel mesaj ile ulasırsan sorununu cözebilirim
  • 03-05-2013, 11:34:45
    #4
    bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta anladığım kadarıyla senin makinede bir kısıtlama var. Makine ile alakalı bir sorun sanırsam.
    Yorum için teşekkürler.Evet ben de kısıtlama tarzı bir şey düşünüyorum. Ancak sunucu sahibi her ne yaptıysa bir tek bunda var.

    Geriye kalan 16 oyunun bir çoğu 3-4 aydır açık ancak böyle bir hata almadım.

    GoldenShark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Limiting icmp unreach response from 248 to 200 packets/sec icmp yanıt vermiyor | gelen paket 248 mevcut limit 200 paket / saniye


    Özel mesaj ile ulasırsan sorununu cözebilirim
    Özel mesaj attım , şimdiden teşekkürler.
  • 03-05-2013, 14:12:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    saldırı geliyor herhangi bir hata değil
  • 03-05-2013, 16:17:54
    #6
    eyormaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saldırı geliyor herhangi bir hata değil
    Yorumun için teşekkürler , ancak saldırı olmadığı konusunda neredeyse %99 eminim.

    Tabii eğer teknik bir problem yoksa geriye sadece o ihtimal kalıyor
  • 03-05-2013, 20:39:47
    #7
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumun için teşekkürler , ancak saldırı olmadığı konusunda neredeyse %99 eminim.

    Tabii eğer teknik bir problem yoksa geriye sadece o ihtimal kalıyor
    Saldırı olduğu çok açık.
  • 03-05-2013, 21:17:45
    #8
    TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saldırı olduğu çok açık.
    Teşekkürler , daha önce hiç bir saldırıda böyle bir hata almadığımızdan soralım dedik.

    Ancak gelen önerilerin neredeyse tamamı bu yönde.

    Yorum atan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler.
  • 03-05-2013, 23:02:14
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her paket hatasına saldırı demeyin..
    Online sayın kaç ?