Merhabalar ,
Şu ana kadar hiç başıma gelmeyen bir durum olduğu için , sizlere de bir danışmak istedim arkadaşlar. Oyun sunucusu belli bir süre sonra kapanıyor ve kapandıktan sonra root ekranında 1 defa
Limiting icmp unreach response from 248 to 200 packets/sec
yazıyor. Bu hata neden kaynaklanıyor olabilir?
Makinede şu an yaklaşık 15 tane oyun sunucusu kurulu , ancak hiç birinde böyle bir hata alınmıyor.
Şimdiden yorum atan herkse teşekkürler,
Free BSD Hatası
12
●1.165
- 03-05-2013, 08:10:07Üyeliği durdurulduLimiting icmp unreach response from 248 to 200 packets/sec icmp yanıt vermiyor | gelen paket 248 mevcut limit 200 paket / saniye
Özel mesaj ile ulasırsan sorununu cözebilirim - 03-05-2013, 11:34:45Yorum için teşekkürler.Evet ben de kısıtlama tarzı bir şey düşünüyorum. Ancak sunucu sahibi her ne yaptıysa bir tek bunda var.bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geriye kalan 16 oyunun bir çoğu 3-4 aydır açık ancak böyle bir hata almadım.
Özel mesaj attım , şimdiden teşekkürler.GoldenShark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-05-2013, 16:17:54Yorumun için teşekkürler , ancak saldırı olmadığı konusunda neredeyse %99 eminim.eyormaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii eğer teknik bir problem yoksa geriye sadece o ihtimal kalıyor
- 03-05-2013, 20:39:47Saldırı olduğu çok açık.SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2013, 21:17:45Teşekkürler , daha önce hiç bir saldırıda böyle bir hata almadığımızdan soralım dedik.TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak gelen önerilerin neredeyse tamamı bu yönde.
Yorum atan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler. - 03-05-2013, 23:02:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Her paket hatasına saldırı demeyin..
Online sayın kaç ?
herhangi bir hata değil