• 10-11-2012, 11:59:38
    #1
    Merhaba,
    Elimde fazladan bulunan Left 4 Dead 2'yi Satıyorum
    Oyun Steamden Gift olarak yollanacaktır.

    Fiyat: 25TL
    Ödeme: iş bankası, paypal, Turkcell(35TL)
  • 10-11-2012, 16:45:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iletişime geçer misiniz alacağım
  • 10-11-2012, 18:07:16
    #3
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişime geçer misiniz alacağım
    pm gönderdim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:07:16 -->-> Daha önceki mesaj 17:26:06 --

    satıldı
  • 10-11-2012, 18:07:18
    #4
    alınmıştır.