Merhaba arkadaÅŸlar ,
Geçen gün internet kafe de işim var idi , işimi halletim ve öyle gezinirken herhangi bir oyunu açtım (Darksiders2 ' i açtım) oyun güzel geldi , efekt , oyuncu kullanımı , itemler vesayre , hemen eve gidip PlayStore ' den oyunu aldım orjinal olarak 120 TL 'e , 1 gün oynadım ateşli olan yerde süreyle ateşin içinden bir şey cıkıyor onu nasıl açacaz beceremedim fakat ;
Sizinde oyun hakkında görüşlerinizi alabilirmiyim?
DarkSiders2 Oynuyan varmı ?
0
●291