• 08-01-2011, 20:33:32
    #1
    CS 1.6 için steam alacağım fakat pek bir bilgim yok.
    Bu konuda yardımcı olacak biri var ise pm atabilirmi acaba?
    Steamı sıtesınden alacağım bunun hakkındada bır bılgım yok maalesf.
  • 08-01-2011, 21:51:20
    #2
    css steam al bari bi işe yarasın beah :]
  • 08-01-2011, 22:43:53
    #3
    TigerMoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    css steam al bari bi işe yarasın beah :]
    yok usta css sarmaz benı =]
    aldım gitti 1.6
  • 08-01-2011, 22:57:08
    #4
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok usta css sarmaz benı =]
    aldım gitti 1.6
    hayırlı olsun o halde
  • 08-01-2011, 23:25:14
    #5
    TigerMoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun o halde
    eyv sağolasın.
    cssde oynanabılecek server mac atılabılecek adam felan varsa onada gelebılırm aslında varmı byle yerler?
  • 09-01-2011, 01:37:20
    #6
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyv sağolasın.
    cssde oynanabılecek server mac atılabılecek adam felan varsa onada gelebılırm aslında varmı byle yerler?
    css.csoyuncu.com
    css1.csoyuncu.com

    csoyuncu akar alem bakar
  • 09-01-2011, 04:12:30
    #7
    steam@servermasterz.com adresini MSN ine ekliyorsun 1 gün içinde Steam hesabını satın alıyorsun. Detaylar için http://steam.servermasterz.com