• 12-12-2010, 16:14:52
    #1
    Arkadaslar 40 Tane IP'm ve Kaldirabilcek Makinam Mevcut Eyer Yardimci Olabilcek Arkadas Warsa Msn Adresimi Eklesin -- XrouRamein@CavalryGaming.Net...
  • 12-12-2010, 16:32:33
    #2
    öm attım.
  • 12-12-2010, 18:21:15
    #3
    tam olarak nerede sorun yaşıyorsunuz ? Kurmayı denediniz mi ? İnternette ve r10.net te kurulum makale ve konuları mevcut.
  • 12-12-2010, 20:56:51
    #4
    Ucretli Kurabilcek Warsada Eklesin..
  • 12-12-2010, 21:25:57
    #5
    ücret için ne düşünüyorsun pm at
  • 13-12-2010, 12:32:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    işlerinizi out source olarak yaptırmak yerine internette bir iki kaynak kurcalayip bunu kendinizi yapabilirsiniz. Mantığını kavradıktan sonra yapamadığınız bolumleri burda yazarak yardim isteyebilirsiniz.
  • 14-12-2010, 03:37:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olmak isterim. Server özelliklerinizi ve taleplerinizi pm olarak gönderebilirmisiniz