Travian x2 ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Travian x2 ?
3
●
953
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Travian x2 ?
16-07-2010, 08:38:39
#1
Brave09
Üyeliği durduruldu
Travian x2 bu sabah açıldı.
+,+ bölgesinde olan arkadaşlar varsa birlik olalım
16-07-2010, 08:43:07
#2
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cermenlileri aldıysan şansın buyuk bir zamanlar bende cok oynardım. İlk sıralarda yer almak için birlik olmalısın, aradıgın kisiler karsına cıkar inş.
Başarılar
16-07-2010, 08:54:14
#3
Brave09
Üyeliği durduruldu
Roma almıştım.
24-08-2010, 14:27:27
#4
UyKuCu_06
-/+ dayım bende
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler