• 16-07-2010, 08:38:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Travian x2 bu sabah açıldı.

    +,+ bölgesinde olan arkadaşlar varsa birlik olalım
  • 16-07-2010, 08:43:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cermenlileri aldıysan şansın buyuk bir zamanlar bende cok oynardım. İlk sıralarda yer almak için birlik olmalısın, aradıgın kisiler karsına cıkar inş.
    Başarılar
  • 16-07-2010, 08:54:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Roma almıştım.
  • 24-08-2010, 14:27:27
    #4
    -/+ dayım bende