• 15-07-2010, 16:09:59
    #1
    private server kurmak isteyen varsa ortaklaşa yapabiliriz
  • 15-07-2010, 16:10:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ortaklaşa derken konuyu açarmısın?
  • 15-07-2010, 16:28:08
    #3
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortaklaşa derken konuyu açarmısın?
    ko server kurcaz. tüm gelir ve giderler %50 olcak.
  • 21-07-2010, 14:44:41
    #4
    Güncel