• 10-06-2010, 15:51:52
    Ben girdim

    oynayan yoktu çıktım
  • 10-06-2010, 16:04:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende girdim
  • 10-06-2010, 16:15:22
    Bende server listesinde yanında ünlem işareti var. Sadece bende mi var ? (oyunu tekrar indirip baktım)
  • 10-06-2010, 17:49:58
    O işaret bende de var fakat girebiliyorum
  • 10-06-2010, 20:43:39
    Üyeliği durduruldu
    ben giremiyorum :S server e bağlantı kurulamadı diyor
  • 10-06-2010, 21:57:45
    Üyeliği durduruldu
    oynayan varmı ben giremiyorum servere bağlanmıyor
  • 10-06-2010, 23:00:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dışkın dışkın:P
  • 10-06-2010, 23:01:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geliyorum.
  • 10-06-2010, 23:33:30
    Oyuna giren arkadaşlar şu uyarıya dikkat ederse çok iyi olur ;

    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar oyunda hile var çözümü maalesef söz konusu değil ,aramızda akli dengesi bozuk ve boş işlerle uğraşmasını seven çok kişi olduğu için hile kullanıyorlar.
    Ben bu oyundan fazla anlamam sunucuyu kuran freeze ye sorduğumda hile yapılabildiğini söyledi.
    Ben oyuna admin ekleme demiştim freeze ye hile olmasın diye ama buna gerek kalmadı çünkü oyunda HERKES hile yapabilir..
    Şimdi freeze'ye msnden yazacağım tanıdım bildiğim 2 3 kişiye adminlik eklettireceğim eğer.
    Bu konu ile ilgili olarak bana admin ekle gibisinden mesajlara gerek yok.
    Oyun oynarken küfür eden arkadaşlarıda yakalarsam ip vs. forumdan süresiz uzaklaştırırım. Forum dışından kimsenin girmemesi içinde oyuna şifre koyduracağım herkes üyeliği ile giriş yapacak şifresini yazacak ve girecek bunun haricinde şifre yazmadan girmeyecek. Kimin oyunadığını bilmemiz için bu şart oldu. Bunu en kısa zamanda gerçekleştirip foruma yazacağım.Şimdilik iyi oyunlar.
    Birde oyuna giren herkes nickiyle girerse kimin hileli olduğu daha iyi anlaşılır