• 25-05-2010, 23:47:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CS Oynuyoruz ama neden bilmiyoum oyuncular yerine kızlar var ve oyun sorunlu.

    Silahların menzili çok geniş normal ateş etsen bile çok fala yukarı ateş ediyor. Ayaklara sıkmak lazım. (Çıktım.)
  • 25-05-2010, 23:49:12
    Üyeliği durduruldu
    hadin half life atalım
  • 25-05-2010, 23:49:17
    cs sarmıyor iyi oyunlar
  • 25-05-2010, 23:50:02
    Allah belasını versin bu ttnetin netimi kesiyor sonra tekrar bağlıyor sayfayı yeniliyorum tivibu reklamı gösteriyor ilgilenmiyorum diyorum yine aynı deli oldum oyundan koptum onun yüzünden
  • 25-05-2010, 23:50:50
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan csmi haflıfe mı oynuyorsunuz

    http://www.**********.net/cs.rar
    Burdan indirebilirsiniz.
    Teşekkür Ederim Üstad
  • 25-05-2010, 23:53:45
    Girdiğim gibi kafama sıktılar
  • 25-05-2010, 23:54:27
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS Oynuyoruz ama neden bilmiyoum oyuncular yerine kızlar var ve oyun sorunlu.

    Silahların menzili çok geniş normal ateş etsen bile çok fala yukarı ateş ediyor. Ayaklara sıkmak lazım. (Çıktım.)
    ne cs ci half life oynuyorduk biz
  • 25-05-2010, 23:56:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


  • 26-05-2010, 00:10:36
    var mı hl girelim