CS Oynuyoruz ama neden bilmiyoum oyuncular yerine kızlar var ve oyun sorunlu.
Silahların menzili çok geniş normal ateş etsen bile çok fala yukarı ateş ediyor. Ayaklara sıkmak lazım. (Çıktım.)
bitti
1.595
●66.261
- 25-05-2010, 23:50:50Üyeliği durdurulduTeşekkür Ederim Üstadx2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2010, 23:54:27ne cs ci half life oynuyorduk bizBydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
