• 24-05-2010, 18:08:32
    Akşam kalabalık olur oynarız yine. ********** sağlam oynuyor ama bu akşam indiricem onu
    22:00 gibi girerim bende
  • 24-05-2010, 18:08:52
    server kapalı.
  • 24-05-2010, 18:11:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serveri ersan kendi bilgisayarına kurdugu için bilgisayarı kapattıgı zaman kapanıyor her zaman online değil
  • 24-05-2010, 18:11:42
    Üyeliği durduruldu
    Oyundan attı beni.
  • 24-05-2010, 18:11:44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyuna gir multiplayere tıkla sonra internet gamese tıkla add server var ona IP yaz geliyor ama şuan 3 kişiydik oyun dondu :S
  • 24-05-2010, 18:12:53
    Üyeliği durduruldu
    (1) Ersan bendim. Bu arada konsol açılmıyor ne yapabilirim?
  • 24-05-2010, 18:14:05
    Ersan'da bendim, consol bendede çalışmıyor oyuna girmeden önce ismini değiştirip gir.

    Sizdede gitti mi oyun?
  • 24-05-2010, 18:15:30
    gitti oyunya
  • 24-05-2010, 18:15:35
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuna gir multiplayere tıkla sonra internet gamese tıkla add server var ona IP yaz geliyor ama şuan 3 kişiydik oyun dondu :S
    http://i1005.hizliresim.com/2010/5/24/3295.jpg
    oKLUYORUM BİŞEY GELMIYOR