CS Ghost Hax Engellendi !
18
●2.379
- 23-05-2010, 17:32:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.csf kurduğunu kendi yazmışxlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.csoyuncu.net/f11/csf-anti...ulmustur-3574/ - 24-05-2010, 14:40:10Eposta Aktivasyonu GerekmekteBizde denedik sabah csf-anticheat'i , wallhack , badboy ve diger hileleri basariyla blockladi, birtek fighter da bir sorun oldu dust2'de fighter acan kisiyi banlamadı ama de_aztec'de banladı.Diger sorun ise kisiye ban atmis gibi gösteriyor ama sadece kick atiyor..elimden geldigince data dosyasını Türkceleştirmeye calistim isteyenler özelden yollayabilirim.
- 24-05-2010, 21:04:10Üyeliği durdurulduyahu sana şimdi 1-2 laf edeceğim yandaşların olan adminler kudurup yine ban atacaklar bana hiç uğraşacak halim yok. Sana burda ne yaptığımı açıklayayımda sonra TR 'de ilk kez biz yaptık diye millete sun, nede olsa bu senin huyun üretmekten önce çalmak. ve ek olarak serhat kardeşimin dediği gibi CSF Antihile sistemi üstüne soundhack blockunu sağlayan özel bir eklenti geliştirildi ve de bu yöntemi geliştiren tamamen rus arkadaşlarımız sorunların düzeltilmesini sağlayanda csoyuncu yani bizFreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi sende diğer arkadaşlar gibi katkını yapacaksan yap yoksa geç köşeye biletini al otur filmini izle. - 24-05-2010, 21:20:50- Normal ve soundhack yöntemi ile açılan tüm wallhackler ( Soundhack wallblock TR'de ilk bizde )
- Ghost Hax ( Türkiye'de ilk kez CSOYUNCU'da engellenmiştir )
ilk bizde diye yazmışşsın zaten
dikkat ettiysen ben güzel bişe dedim hilelerin engellenmesine ama sen nerenle anlıyon bilmiyorum. ve üstüne csf kullanılmış oldugunu belirttim. sizin ne eklediğiniz veya rusların ne eklediği beni ilgilendirmiyor.önemli olan hilenin engellenmiş olması girdim şahsen hile açtım banladı.madem bu işe merak saldınız geliştirin o zaman.... - 24-05-2010, 21:35:51Üyeliği durdurulduevet zaten testlerin ilk sırasında cpu kullanım oranlar vardı. Normal servera göre ve map düzenine göre %10-20lere varan cpu farkı oluşturuyor.Evet şu an için biraz fazla bir cpu kullanımı mevcut ama 2-3 eksik var bunuda kodlayanlara bildirip onun ardından o konuda da bilgi vereceğim inş.Genki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Freeze
şimdi anlaşıldı yol yorgunluğu var kusura kalma artıkın. Teşekkürler yorumun için