• 25-02-2010, 20:37:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar fm 2010 u sistemime kurdum simgeye çift tıklayınca açılmıyor oyun hiçbirşey olmuyor yani pc tepki vermiyor.bi daha tıklayınca fm 2010 already running diyor.sorun ne olabilir.
  • 26-02-2010, 00:33:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam oyun açılma aşamasında diyo ikinci bir fm.exe'yi kabul etmiyor.
  • 31-07-2010, 03:27:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İki kere tıklayınca bekleyeceksin pc özelliklerine göre ikinci kez tıkladığında öyle demesinin sebebi oyunun çalışıyor olması biraz beklersen oyun açılacaktır.
  • 31-07-2010, 03:28:55
    #4
    fm nin açılışı biraz bekletiyor zaten,pc özellikleride yüksek degilse bu süre daha çok artacaktır.
  • 31-07-2010, 03:47:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende öyle bir problem yok canavar maşallah
  • 31-07-2010, 11:32:45
    #6
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle bir problem yok canavar maşallah
    çift çekirdek işlemci,1 gb ekran kartı,4 gb ram ve oyun açılış kısmında bekletiyor.ha oyun açıldıkdan sonra takır takır açıyor orası ayrı ama açılışda bekletiyor.oyun açılışında çıkan reklamları sildikden sonra bu süre lafı edilmeyecek derecede geldi aslında ama normalde biraz bekliyordu yani
  • 31-07-2010, 14:35:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çift çekirdek işlemci,1 gb ekran kartı,4 gb ram ve oyun açılış kısmında bekletiyor.ha oyun açıldıkdan sonra takır takır açıyor orası ayrı ama açılışda bekletiyor.oyun açılışında çıkan reklamları sildikden sonra bu süre lafı edilmeyecek derecede geldi aslında ama normalde biraz bekliyordu yani
    Bende beklemiyor hocam fm2011 merakla bekliyoruz.