fm 2010 xp sorunu
6
●1.193
- 25-02-2010, 20:37:21Üyeliği durdurulduarkadaşlar fm 2010 u sistemime kurdum simgeye çift tıklayınca açılmıyor oyun hiçbirşey olmuyor yani pc tepki vermiyor.bi daha tıklayınca fm 2010 already running diyor.sorun ne olabilir.
- 26-02-2010, 00:33:11Üyeliği durdurulduHocam oyun açılma aşamasında diyo ikinci bir fm.exe'yi kabul etmiyor.
- 31-07-2010, 11:32:45çift çekirdek işlemci,1 gb ekran kartı,4 gb ram ve oyun açılış kısmında bekletiyor.ha oyun açıldıkdan sonra takır takır açıyor orası ayrı ama açılışda bekletiyor.oyun açılışında çıkan reklamları sildikden sonra bu süre lafı edilmeyecek derecede geldi aslında ama normalde biraz bekliyordu yaniWestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2010, 14:35:37Üyeliği durdurulduBende beklemiyor hocamfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fm2011 merakla bekliyoruz.
fm2011 merakla bekliyoruz.