• 06-12-2009, 16:02:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar metin2 de pvp server açacağım ama ne gerekir buna,kurulumu nasıl yapılır.Sanırım VPS lazım ona.Bi bilgilendirirseniz iyi olur
  • 06-12-2009, 16:12:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dostum eğer ciddi bir alıcı isen https://www.r10.net/vps-hosting/ buraya konu açarsın bütçeni belirtirsin hemen hemene her firma oyun kurulumunu yapmakta yorulmadan paranı verirsin sunucuna oyunu kurarlar ne sen telaş olursun ne başkası.
  • 06-12-2009, 16:20:07
    #3
    ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum eğer ciddi bir alıcı isen https://www.r10.net/vps-hosting/ buraya konu açarsın bütçeni belirtirsin hemen hemene her firma oyun kurulumunu yapmakta yorulmadan paranı verirsin sunucuna oyunu kurarlar ne sen telaş olursun ne başkası.
    he vps yetiyor yani

    Sağol çakal xD
  • 06-12-2009, 19:47:36
    #4
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he vps yetiyor yani

    Sağol çakal xD
    vps veya vds lerde virtual pc kurulumu gerçekleşip oyun server dosyaları çalışmadıgı için vpslerde malesef olmuyor bu.. freebsd kurulsa bile bu seferde oyun için gerekli olan portmap navicat gibi yardımcı data programları freebsd üzerinden çalışmıyor bildigim kadarıyla 1 firma bu sorunu aşmış durumda ama oda 1gb ramli vps i cok fazla bir parada satış yapıyor..o nedenle en iyisi dedicated..

    not:20 gündür gece gündüz nerdeyse tüm firmalarla görüşmeme .cözüm yolları aramama ragmen böle.. yani olsa bende alicam ama napalım dedicated alicaz bu durumda... kolay gelsinn

    saygılar
  • 06-12-2009, 20:27:15
    #5
    o zaman iş sakat arkadaş uyarı için teşekkürler.
  • 21-12-2009, 09:08:51
    #6
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar metin2 de pvp server açacağım ama ne gerekir buna,kurulumu nasıl yapılır.Sanırım VPS lazım ona.Bi bilgilendirirseniz iyi olur
    Eğer Hala Metin2 Server Kurmayi Düşünüyorsaniz Biz Müşterilerimize Kurulumu Ücretsiz Olarak Gercekleştirebiliyoruz efendim İlgilenirseniz PM den Ulaşabilirsiniz.