• 26-04-2026, 10:32:39
    #1
    Elmas master 3 üstü hesap arıyorum ve mailli olması şart.pmden ulaşabilirsiniz.
  • 26-04-2026, 10:35:06
    #2
    2 mi 4 Yıldız mi hesabım vardı, hâlâ duruyor müdür acaba.
  • 26-04-2026, 10:37:20
    #3
    xgooglex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 mi 4 Yıldız mi hesabım vardı, hâlâ duruyor müdür acaba.
    Hocam bendede varda daha yeni başladım çok seviye farkı oluyor
  • 26-04-2026, 10:38:26
    #4
    wolfteam ismini duyduğum zaman oldukça geriye gidiyorum ve bu sadece bende mi rahatsızlık yapıyor bilmiyorum. Hala oynayan bir kesimin olması gerçekten dikkat çekici
  • 26-04-2026, 10:40:01
    #5
  • 26-04-2026, 10:40:26
    #6
    Sıfırdan düşük rütbeye master 4 yapmıştım ve incelemeye alınmıştı, o dakika oyunu silmiştim aylar önce. Eğer hesabı bulursam yazarım eski telefonda kalmıştı bilgileri.
  • 26-04-2026, 10:41:27
    #7
    Cef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırdan düşük rütbeye master 4 yapmıştım ve incelemeye alınmıştı, o dakika oyunu silmiştim aylar önce. Eğer hesabı bulursam yazarım eski telefonda kalmıştı bilgileri.
    Alırm hocam varsa