• 03-04-2026, 15:27:36
    #1
    Güzel bir teklif değil ama, lolü bırakmış, normal seviyede hesabı olup, devredecek var mı acaba çok iyi bir hesap istemiyorum. Sadece sıfırdan kurmak istemiyorum.
  • 03-04-2026, 15:37:12
    #2
    Lol hesapları tekrar geri alınabiliyor.
  • 03-04-2026, 15:38:48
    #3
    Ücretsiz istiyorum hocam. zaten belirttim oyunu bırakmış olan
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lol hesapları tekrar geri alınabiliyor.
  • 03-04-2026, 15:39:40
    #4
    MrcExe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz istiyorum hocam. zaten belirttim oyunu bırakmış olan
    işte sana verdi belli bir emek verdin geri alabilir senden.
  • 03-04-2026, 15:40:02
    #5
    Oda onun insanlığı.
    omurcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sana verdi belli bir emek verdin geri alabilir senden.
  • 03-04-2026, 17:56:45
    #6
    Ben veririm hocam bilgisayara geçtiğim de