• 02-04-2026, 22:40:07
    #1
    Şaman ile gelebilirim : D

    Metin2True başlayacaklar kendini belirtsin Lonca kuralım
  • 02-04-2026, 22:46:58
    #2
    Boşa emek vermeyen lütfen.Çok yüksek ihtimal 1 sene içerisinde kapanır.
  • 02-04-2026, 22:55:11
    #3
    Sitesi varmı bana at indirelim bari bende ninja gireyim
  • 02-04-2026, 22:56:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa emek vermeyen lütfen.Çok yüksek ihtimal 1 sene içerisinde kapanır.
    Pvp serverlerin genel amacı bu şekilde ep yüklemelerinden kazan, legal satış sitelerinde yan hesaplardan m satışı gibi gibi kazançlar elde ediyorlar sonrasında oyuncu sayısını yükseltmek için yayıncılara ep item veriyolar buda ifşalandığında sv tamamen bitiyor
  • 02-04-2026, 23:03:53
    #5
    skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa emek vermeyen lütfen.Çok yüksek ihtimal 1 sene içerisinde kapanır.
    Eğlence için hocam beklentim yok çok fazla
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitesi varmı bana at indirelim bari bende ninja gireyim
    http://metin2true.com/?ref=r10bar
    Gel abi
    ExpertMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pvp serverlerin genel amacı bu şekilde ep yüklemelerinden kazan, legal satış sitelerinde yan hesaplardan m satışı gibi gibi kazançlar elde ediyorlar sonrasında oyuncu sayısını yükseltmek için yayıncılara ep item veriyolar buda ifşalandığında sv tamamen bitiyor
    Evet öyleler maalesef
  • 02-04-2026, 23:23:35
    #6
    Karabüyü olarak gelebilirim loncaya
  • 02-04-2026, 23:24:06
    #7
    against adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karabüyü olarak gelebilirim loncaya
    SV açılsın başlayalım
  • 02-04-2026, 23:40:50
    #8
    Aslında burdan oynamak isteyenler olarak eski sistem bizler kurup devam ettirip kazanç beklemeden eğlence odaklı yapabileceğimiz bir server kurabilsek ömürlük olur bu ekipten kimi belli başlı gereksinimleri karşılar adıda R10M2 yaparız ama organize olmak zor galiba gönül verenleri bulabilmek
  • 02-04-2026, 23:41:36
    #9
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında burdan oynamak isteyenler olarak eski sistem bizler kurup devam ettirip kazanç beklemeden eğlence odaklı yapabileceğimiz bir server kurabilsek ömürlük olur bu ekipten kimi belli başlı gereksinimleri karşılar adıda R10M2 yaparız ama organize olmak zor galiba gönül verenleri bulabilmek
    Çok daha mantıklı olur abi