• 13-04-2007, 17:48:45
    #10
    Misafir
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır onla ilgisi yok görüntü olsun diye koyulmuş.
    Bunu kimse bilemez oyunu kodlayandan başka belki farklar olabilir bukadar kesin konuşmamak lazım bence
  • 13-04-2007, 17:57:06
    #11
    İyi Oynayan Kazanır
  • 13-04-2007, 18:00:10
    #12
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mühim olan oynayanın karakteri.
    Bence mühim olan insanlık

    Ben de süs olsun diye konulduğunu düşünüyorum, savaşçı birini elinde gülle tutamazlardı orda di mi
  • 13-04-2007, 20:36:40
    #13
    O bahsettiğin olay Team Fortress'da mevcut. Ama orada zaten herkesin bir görevi var, kimi sniper kimi taramalı kullanıyor.

    CS için böyle bir şey söz konusu değil.
  • 13-04-2007, 21:20:47
    #14
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kimse bilemez oyunu kodlayandan başka belki farklar olabilir bukadar kesin konuşmamak lazım bence
    Silahlar ile ilgisi olmadıgından eminim.
    fakat
    Terör de : Krew
    Ct : 2-4 oluyorum
    daha hızlı daha atik
    tavsiye ederim
  • 13-04-2007, 21:26:56
    #15
    Ben de ilgisi olduğunu düşündüğümü söyleyeyim o halde
  • 21-04-2007, 14:30:22
    #16
    Alakaları yok arkadaşlar bence,öyle olsa bunu belli eder ve orda not olarak yazarlardı.Ki benim favorim CT2-4 TE1-1'dir...

    Arkadaşın dediği gibi elinde gül ile koyacak değil ya adamlar vermişler eline bi silah yani...
  • 21-04-2007, 20:24:32
    #17
    hyr alakası yok öylesine eli boş kalmasın diye silahsız olarak koyduklarını düşün hiç güzel durmazdı