Alakaları yok arkadaşlar bence,öyle olsa bunu belli eder ve orda not olarak yazarlardı.Ki benim favorim CT2-4 TE1-1'dir...

Arkadaşın dediği gibi elinde gül ile koyacak değil ya adamlar vermişler eline bi silah yani...