• 11-01-2026, 13:52:00
    #1
    şu 3 oyunla çocukluğumuz geçti , bunların kodlarını sıfırdan günümüze neden uyarlamıyorlar anlamış değilim

  • 11-01-2026, 13:53:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Wolfteam gelmiş geçmiş en iyi oynadığım oyundu o zamanlar aşırı iyidi yenilikler çıkınca boku çıktı
  • 11-01-2026, 14:35:27
    #3
    Max Payne 1 ve Driver3'ü çok severdim.
  • 11-01-2026, 15:08:27
    #4
    Ultima online
    Counter strike
    Halflife
    UO hariç diğerlerinin yeni versiyonları çıkıyor.