• 14-11-2025, 22:46:57
    #1
    Merhaba, geceleri arkadaş grubumuzla (35 yaş üstü) steamden Age of Empires II Definitive Edition oynuyoruz, bazen dördüncüyü tamamlayamıyoruz, bize katılmak isteyen olursa bekleriz.
  • 14-11-2025, 22:47:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel mi bu oyun ne oluyor tam
  • 14-11-2025, 22:49:14
    #3
    Ah be abim Age of Empires II: Definitive Edition olsaydı severek katılırdım sizlere oyun çok pahalı ya steam'da 20 dolara yakın ücreti var indirime girse alıp katılırdım sizlere.
  • 14-11-2025, 22:52:33
    #4
    yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be abim Age of Empires II: Definitive Edition olsaydı severek katılırdım sizlere oyun çok pahalı ya steam'da 20 dolara yakın ücreti var indirime girse alıp katılırdım sizlere.
    Hocam crack online fix yapabiliyorsunuz o oyunda bir kere yapmıştım. Youtubedan falan araştırırsanız güvenli sitelerden bulursunuz diye düşünüyorum.
  • 14-11-2025, 22:54:08
    #5
    Var hocam ama laptop arızalı çok severim bu seriyi
    Kütüphanemde durur zamanında 200 tl ye almıştım
  • 14-11-2025, 22:57:49
    #6
    yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be abim Age of Empires II: Definitive Edition olsaydı severek katılırdım sizlere oyun çok pahalı ya steam'da 20 dolara yakın ücreti var indirime girse alıp katılırdım sizlere.
    Onu oynuyoruz zaten
  • 14-11-2025, 22:59:23
    #7
    elfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu oynuyoruz zaten
    biliyorum abi ama çok pahalı ya indirim girse alıp katılırdım sizlere
  • 15-11-2025, 01:06:58
    #8
    DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam crack online fix yapabiliyorsunuz o oyunda bir kere yapmıştım. Youtubedan falan araştırırsanız güvenli sitelerden bulursunuz diye düşünüyorum.
    Crack nedense soğuk bakıyorum, bir çok oyun cracklı oynayıp sonrasında satın aldım yapımcıya destek olmak için Ageof2 olduğunu biliyorum da şimdi orada güncellemeler geliyor veya güzel içerikler sunuyorlar onu yakalamak bazen zor oluyor.
  • 15-11-2025, 01:08:00
    #9
    Biz de ageof 3 de takılıyorduk. şimdilerde yeni çıkardıkları mitoloji oyunundayız. Ara sıra çerezlik sarıyor.