• 26-04-2025, 18:36:03
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, arma 3 de server kurmak istiyorum bu konu hakkında bilgisi olanlar iletişime geçebilirse sevinirim. teşekkürler.
  • 26-04-2025, 18:42:12
    #2
    Ücret karşılığı yardımcı olabilirim
  • 26-04-2025, 19:19:27
    #3
    yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret karşılığı yardımcı olabilirim
    ne kadar hocam ? ayrıca dc var ise paylaşırsanız bi konusalım.
  • 26-04-2025, 20:32:26
    #4
    ErayyBudakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar hocam ? ayrıca dc var ise paylaşırsanız bi konusalım.
    Özelden iletişim geçtim hocam.