Point Blank Oynayanlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Point Blank Oynayanlar ?
9
●
246
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Point Blank Oynayanlar ?
1
2
05-10-2024, 01:34:28
#1
DieseLLL
Merhabalar
Gece saatlerinde 2-3saat point blank oynuyorum.
Eğer r10dan point blank oynayan varsa beraber oynayabiliriz.
Aramızda point blank oynayan var mı ?
05-10-2024, 01:36:38
#2
dikine_solucan
aaahhhh yıllar önce kesintisiz oynardım çarımı bile unuttum şuanda valla
05-10-2024, 01:40:23
#3
DieseLLL
dikine_solucan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aaahhhh yıllar önce kesintisiz oynardım çarımı bile unuttum şuanda valla
Başlarsanız bekliyorum hocam.
05-10-2024, 01:41:27
#4
dikine_solucan
DieseLLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başlarsanız bekliyorum hocam.
yok hocam başlarsan bırakamam o yüzden başlamam
size iyi eglenceler
05-10-2024, 02:44:01
#5
krmbzkurt
Eski tadı yok... defalarca yükleyip geri sildim tekrar yüklemem sanırım ya
05-10-2024, 02:44:56
#6
krmbzkurt
https://www.youtube.com/watch?v=WsAu6CSfExU&t=124s
ufak bi hediye bırakayım..
05-10-2024, 08:58:32
#7
dinarbey
Oyun içi adınız ne hocam gün içerisinde bende biraz oynuyorum
05-10-2024, 13:53:04
#8
ibrahimdrms
Üyeliği durduruldu
oyun kapandı sanıyordum ben hemen indirdim tekrar
05-10-2024, 14:01:35
#9
VBuMaSTeR
2013 de hilelerin artması ile bıraktığım oyun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler