• 05-10-2024, 01:34:28
    #1
    Merhabalar

    Gece saatlerinde 2-3saat point blank oynuyorum.
    Eğer r10dan point blank oynayan varsa beraber oynayabiliriz.

    Aramızda point blank oynayan var mı ?
  • 05-10-2024, 01:36:38
    #2
    aaahhhh yıllar önce kesintisiz oynardım çarımı bile unuttum şuanda valla
  • 05-10-2024, 01:40:23
    #3
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aaahhhh yıllar önce kesintisiz oynardım çarımı bile unuttum şuanda valla
    Başlarsanız bekliyorum hocam.
  • 05-10-2024, 01:41:27
    #4
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlarsanız bekliyorum hocam.
    yok hocam başlarsan bırakamam o yüzden başlamam size iyi eglenceler
  • 05-10-2024, 02:44:01
    #5
    Eski tadı yok... defalarca yükleyip geri sildim tekrar yüklemem sanırım ya
  • 05-10-2024, 02:44:56
    #6
    https://www.youtube.com/watch?v=WsAu6CSfExU&t=124s


    ufak bi hediye bırakayım..
  • 05-10-2024, 08:58:32
    #7
    Oyun içi adınız ne hocam gün içerisinde bende biraz oynuyorum
  • 05-10-2024, 13:53:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    oyun kapandı sanıyordum ben hemen indirdim tekrar
  • 05-10-2024, 14:01:35
    #9
    2013 de hilelerin artması ile bıraktığım oyun.