Geçenlerde böyle bi konu açtım, spoofer vs işe yaramadı. Ancak ana kart değiştirerek banıma çözüm bulabildim. Aynı ana kartın 2. elini bulup aldım banım kalktı. Ama başka parçalara atıyorlar mı bilemem. Ben oyuna üye olup girdiğim anda menüyü görmeden ban yiyordum. Ana kartı değiştirince bu sorun düzeldi.
https://www.r10.net/off-topic/404807...irma-alim.html
hwid ban hakkında
9
●338