Bundan 15 yıl önce aralıksız oynardık, okuldan eve gelip ilk işim bilgisayarın kasasının tuşuna basmak olurdu sırf Silkroad oynamak için
Sonrasında bu oyun kapandı, etti şuan baktığımda serverlar halinde devam ediyor sanırım. Oynayan var mı?
Silkroada ne oldu?
11
●556
- 23-02-2024, 05:10:43
- 23-02-2024, 05:50:31hangisi kaldı ki hocam? ya da biz kaldık mı?
istanbul kıyamet vakti, knight online, gladiatus vs.
yaşlandık battık bittik mahvolduk
3 kişi bunu beğendi. - 23-02-2024, 06:02:18Silkroad mı
2004 - 2005 yılında bir başladık. 2010'a kadar oynadık Allah oynadık 😅 Daha geçen gün private Server indirip oynadım. Ama artık eski oyuncular kalmadı benim gibi. Gamegamı biliyorsun oyunun Türkiye sunucuları için hakları satın aldı. Birkaç sene oluyor Türkiye sunucularının açılması. Oyun açılır açılmaz yine eski günleri yad ederim ümidiyle girdim. Aslında o günleri de yad ettiğimi de söyleyebilirim. Çünkü Jangan'da yüzlerce Char vardı. Harika bir manzaraydı. Ama bunu da birkaç ay oynadım. Sonra bıraktım. Hatta bıraktığımda hemen hemen 1 aylık premium vardı.
Yani anlayacağın, eski biz yok artık. Okuldan kaçıp cafelerde tüm mahallece oynadığımız oyun bize artık zevk vermiyor. Ben oynadığım zaman vaktimi boş yere aldığını düşünüyorum maalesef. Yani Silkroada bir şey olmadı. Bize bir şey oldu
- 23-02-2024, 06:22:50Vallahi yaşlandık ya, okuldan kaçıp oynamak gerçekten çok zevkliydi. Arkadaşlarımızla kasardık falan. Sen saydıkça şimdi anı daha da çoğaldı, biz yaşlanmışız yaMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende tekrar bir başlayayım, en azından bir süre hevesimi alayım. Ama dediğin gibi o internet cafenin havasını hiçbir şey vermez. Sabah 6 da şafak operasyonu gibi internet cafeye gidiyorduk.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten o günleri geri isterdim - 23-02-2024, 06:24:14Silkroad'ı profesyonel olarak senelerce oynadık. ESHQIYA guild masterı olarak oyunu domine etmiştik. Joymax ın yanlış tercih ve politikaları yüzünden bir çok oyuncu bıraktı. Private serverlarda çok fazla oynadık. Hele ki son zamanlarda private server açan vur/kaç mantığı ile açtığı için en fazla 1 ay sürüyor. Uzun soluklu server maalesef bulamıyoruz.
Biz hala oynamaya devam ediyoruz ama uzun soluklu sağlam server bulamadığımız için beklemedeyiz. - 23-02-2024, 06:35:25Eğer bulursanız ve bu konu aklınızda kalırsa yazar mısınız hocam, bende başlamak istiyorum en azından 2-3 ay böyle hevesim geçsinseasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2024, 06:37:22Şu an yakın zaman da açılacak bir server yok. Yabancı diliniz var daha iyi olur. Genelde yabancı serverlarda takıldığımız için. Türk server kesinlikle tercih etmiyoruz.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı dil yok ise de sıkıntı yok yardımcı oluruz. Açıldığı zaman haber veririm hocam.
