Silkroad mı 2004 - 2005 yılında bir başladık. 2010'a kadar oynadık Allah oynadık 😅 Daha geçen gün private Server indirip oynadım. Ama artık eski oyuncular kalmadı benim gibi. Gamegamı biliyorsun oyunun Türkiye sunucuları için hakları satın aldı. Birkaç sene oluyor Türkiye sunucularının açılması. Oyun açılır açılmaz yine eski günleri yad ederim ümidiyle girdim. Aslında o günleri de yad ettiğimi de söyleyebilirim. Çünkü Jangan'da yüzlerce Char vardı. Harika bir manzaraydı. Ama bunu da birkaç ay oynadım. Sonra bıraktım. Hatta bıraktığımda hemen hemen 1 aylık premium vardı.

Yani anlayacağın, eski biz yok artık. Okuldan kaçıp cafelerde tüm mahallece oynadığımız oyun bize artık zevk vermiyor. Ben oynadığım zaman vaktimi boş yere aldığını düşünüyorum maalesef. Yani Silkroada bir şey olmadı. Bize bir şey oldu