• 24-02-2007, 17:31:25
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar Knight Online da r10 bir serverda R10 clanı kuralım mı?
    ne dersiniz görüşlerinizi bekliiyorum


    ama unutmayınki Knight Online = Hayat Offline diye bir söz var
  • 24-02-2007, 19:29:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    xiegenon da 68 char var mage +8 elixir staff var elindebankada da +9 2 tane shart var oyunu yaklaşık 1 senedir oynamıyorum şimdi girdim oyuna sıkıldım çıktım isteyen varsa satabilirim ama clan kurulursa da potansiyel bir şekilde başlarız
  • 24-02-2007, 19:42:16
    #3
    ben oynamıyorum ama eskiden oynuyordum.

    artık çoluk çocuk doldu oyun. 7 yaşındaki çocukların oyunu. bıraktım.

    başlarsam kascaksan geliriz
  • 24-02-2007, 19:47:18
    #4
    Misafir
    Evet bende bunu söylüycektim...Benim de yeni başlayıp bıraktığım lvl28 mage var ama bıraktım hayat biras offline oluyo
  • 26-02-2007, 10:49:05
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    isteyen olursa bir server seçelim orda başlayalım beraber kasalım ne dersiniz
  • 27-02-2007, 21:01:30
    #6
    Misafir
    lvl 80 manes :>
  • 27-02-2007, 21:03:20
    #7
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    knight cocuk işine dondu 3 sene oynadım sonunda iyi parasını yedim
  • 28-02-2007, 10:07:45
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    taki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lvl 80 manes :>
    nick ne manes te peki
  • 28-02-2007, 11:14:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    geç değilken bırakın herkezin hile kullandığı ve buna karşın hiç birşey yapılmayan ve yapılmacak olan bir oyun oyunun ilk türk oyuncularından biriyim akılınza gelebilecek herşeyi yaptım. krallıktan tutun remote gmliğe ne kazandım ? boşa giden 4 sene... o sürede oturup proje kassam şimdi altımda ferrari dolaşıodum.