Konu
Knight Online
24-02-2007, 17:31:25
#1
eheboy
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar Knight Online da r10 bir serverda R10 clanı kuralım mı?
ne dersiniz görüşlerinizi bekliiyorum
ama unutmayınki Knight Online = Hayat Offline diye bir söz var