xiegenon da 68 char var mage +8 elixir staff var elindebankada da +9 2 tane shart var oyunu yaklaşık 1 senedir oynamıyorum şimdi girdim oyuna sıkıldım çıktım isteyen varsa satabilirim ama clan kurulursa da potansiyel bir şekilde başlarız
geç değilken bırakın herkezin hile kullandığı ve buna karşın hiç birşey yapılmayan ve yapılmacak olan bir oyun oyunun ilk türk oyuncularından biriyim akılınza gelebilecek herşeyi yaptım. krallıktan tutun remote gmliğe ne kazandım ? boşa giden 4 sene... o sürede oturup proje kassam şimdi altımda ferrari dolaşıodum.