Cs Serverine girerken ekranda Sorun nedir arkadaslar acaba?
This server is using a never protocol(48) than your client ( 47) your sould check for updates to your client.
Cs Yardim ArkadasLar..!
4
●550
- 23-05-2009, 18:45:29Girmeye çalıştığınız sunucunun protocolu 48 olduğu ve sizin protocolunuzde 47 olduğu için bağlantı sağlayamıyorsunuz, ya protocolunuzu 48 yapmalısınız yada 47 kullanan sunuculara girmelisiniz.
Sadece-Oyun Game Hosting | Counter-Strike Referans Listesi buradaki sunuculara rahatlıkla girebilirsiniz. - 23-05-2009, 19:34:20İndirmek için TIKLAYINIZBerkay01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle