• 18-05-2009, 18:32:00
    #1
    Nihayet MultiPlayer Game Türk'ün CS 1.6 serverı açıldı. Serverda opsiyonel sXe vardır. Elimizden geldiğince admin bulunduruyoruz. Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.

    IP: 212.174.36.58
  • 18-05-2009, 18:55:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun dostum