• 02-05-2009, 20:34:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam beyler
  • 02-05-2009, 20:38:54
    #2
    ayıp ayıp hemde çok ayıp, aranda ne husumet olursa olsun Analar kutsaldır bu şekilde hitap etmek yakışmıyor sana.Müslüman birine hele de hiç yakışmıyor Yaradan'ın katında en kutsallardandır Analar onlara ettiğiniz küfürler burnunuzdan fitil fitil gelecektir.Tövbe de sil şu yazdıklarını
  • 02-05-2009, 20:42:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tövbe
  • 02-05-2009, 20:44:53
    #4
    Jrsheriff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tövbe
    komik olduğunu mu saniyorsun ?