• 16-06-2022, 13:41:10
    #1
    Bugün steamde oyunlara bakarken Hitman 2'nin ücretsiz olduğunu gördüm, belki bilmeyenler vardır diye paylaşmak istedim.
  • 16-06-2022, 13:41:59
    #2
    Açıklamaya göre sadece ilk göreve erişim olduğu yazıyor
  • 16-06-2022, 13:42:57
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklamaya göre sadece ilk göreve erişim olduğu yazıyor
    Kusura bakmayın orayı hiç okumadım.