• 08-05-2022, 00:33:30
    #1
    Selamlar,

    Minecraft oynayan var mı Bir ekip kurup hep beraber bedwars / survival falan oynayabiliriz.
    @tombikq; ile konuşurken aklıma geldi buraya yazmak.
  • 08-05-2022, 00:34:38
    #2
    Olabilir hocam neden olmasın R10 için özel bir server kurulur hep beraber toplanıp oynarız
  • 08-05-2022, 00:34:39
    #3
    Ah,shit ! Here we go again...
  • 08-05-2022, 00:35:14
    #4
    SEO Expert
    ben denedim de alışamadım, ancak terraria'yı 200 saat oynamışım toplamda.
  • 08-05-2022, 00:35:30
    #5
    Olabilir hocam katılırım.
  • 08-05-2022, 00:35:32
    #6
    Pablo0616 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir hocam neden olmasın R10 için özel bir server kurulur hep beraber toplanıp oynarız
    Harika olur valla, kaç kişi oynar diye bir görmek amaçlı açtım konuyu 10 kişi falan olursak çok eğlenceli olur.


    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah,shit ! Here we go again...
    Sen valorantcısın ama oynarsın değil mi
  • 08-05-2022, 00:36:00
    #7
    Pablo0616 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olabilir hocam neden olmasın R10 için özel bir server kurulur hep beraber toplanıp oynarız
    Forum dışı gruplanma/toplanma yasakmış. R10'a özel DC açayım dedim, insanlar valorant hakkında birşeyler öğrensin diye, hem de valorant oynayanlar bir yerde birleşsin diye. ( ben oyun oynarken bu kanalda yayın açacaktım ) konu kapandı.
    Ben de kişisele çevirdim, yakın çevremdeki insanlara paylaşıyorum linkleri
  • 08-05-2022, 00:36:10
    #8
    Olur olur
  • 08-05-2022, 00:36:23
    #9
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika olur valla, kaç kişi oynar diye bir görmek amaçlı açtım konuyu 10 kişi falan olursak çok eğlenceli olur.




    Sen valorantcısın ama oynarsın değil mi
    Olmaz mı, oynarım tabii