Pablo0616 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir hocam neden olmasın R10 için özel bir server kurulur hep beraber toplanıp oynarız
Harika olur valla, kaç kişi oynar diye bir görmek amaçlı açtım konuyu 10 kişi falan olursak çok eğlenceli olur.


royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah,shit ! Here we go again...
Sen valorantcısın ama oynarsın değil mi