• 09-01-2022, 19:53:50
    #1
    Merhaba, karantina sürecindeyim ve biraz olsun eskiyi yâd etmek adına Metin2 oynamak istiyorum. Bildiğiniz iyi bir server var mı acaba?
  • 09-01-2022, 19:56:01
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    metin2010 eski metin2 özleyenlere özel yapılmış. Bende geçen gün indirdim baya takıldım 7 yildir girmiyordum. Eskiyi yâd edebilirsin 😊👍
  • 09-01-2022, 20:01:18
    #3
    TR serverinde hesap lazım olursa konuma bakabilirsiniz 90 level bedensel hesap

    https://www.r10.net/account-lisans-i...post1081703879