USKO oynayan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
USKO oynayan var mı ?
21
●
374
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
USKO oynayan var mı ?
1
2
3
08-01-2022, 22:38:29
#1
NobraN
1 ay önce USKO Sirius server'ında oynamaya başladım. Eğer R10'dan birileri varsa belki beraber birşeyler yapabiliriz.
Var mıdır hala USKO oynayan ?
08-01-2022, 22:39:44
#2
hakanugurlu
Bende Siriustayım hocam
08-01-2022, 22:40:23
#3
NobraN
hakanugurlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Siriustayım hocam
Karus - Human ?
08-01-2022, 22:41:43
#4
hakanugurlu
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karus - Human ?
Karus hocam fakat oyuna hiç para yatırmadım görev itemleri vs. takılıyorum
08-01-2022, 22:42:47
#5
NobraN
hakanugurlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karus hocam fakat oyuna hiç para yatırmadım görev itemleri vs. takılıyorum
Ben humanım hocam , başta ben de para yatırmamayı düşünüyordum fakat baktım olmuyor mythril set + ee aldım mecbur.
08-01-2022, 22:43:59
#6
hakanugurlu
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben humanım hocam , başta ben de para yatırmamayı düşünüyordum fakat baktım olmuyor mythril set + ee aldım mecbur.
Ben başka sw geçmeyi düşünüyorum Siriusta Maradonda bile boş slot bulamıyorsun hocam
08-01-2022, 22:45:00
#7
SerkanAks
şu oyunu oynamak çok istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum
D
08-01-2022, 22:45:58
#8
BRNKLBKN
sirius gb satılır
bu arada
08-01-2022, 22:46:16
#9
NobraN
hakanugurlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben başka sw geçmeyi düşünüyorum Siriusta Maradonda bile boş slot bulamıyorsun hocam
Kalabalık server bana göre daha iyi , ben charı dizene kadar CZ'de adam kalması lazım
Diğer serverlarda zaten çok fazla oyuncu yok.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler