Konu
USKO oynayan var mı ?
08-01-2022, 22:38:29
#1
NobraN
1 ay önce USKO Sirius server'ında oynamaya başladım. Eğer R10'dan birileri varsa belki beraber birşeyler yapabiliriz.
Var mıdır hala USKO oynayan ?