• 08-01-2022, 22:38:29
    #1
    1 ay önce USKO Sirius server'ında oynamaya başladım. Eğer R10'dan birileri varsa belki beraber birşeyler yapabiliriz.
    Var mıdır hala USKO oynayan ?
  • 08-01-2022, 22:39:44
    #2
    Bende Siriustayım hocam
  • 08-01-2022, 22:40:23
    #3
    hakanugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Siriustayım hocam
    Karus - Human ?
  • 08-01-2022, 22:41:43
    #4
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karus - Human ?
    Karus hocam fakat oyuna hiç para yatırmadım görev itemleri vs. takılıyorum
  • 08-01-2022, 22:42:47
    #5
    hakanugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karus hocam fakat oyuna hiç para yatırmadım görev itemleri vs. takılıyorum
    Ben humanım hocam , başta ben de para yatırmamayı düşünüyordum fakat baktım olmuyor mythril set + ee aldım mecbur.
  • 08-01-2022, 22:43:59
    #6
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben humanım hocam , başta ben de para yatırmamayı düşünüyordum fakat baktım olmuyor mythril set + ee aldım mecbur.
    Ben başka sw geçmeyi düşünüyorum Siriusta Maradonda bile boş slot bulamıyorsun hocam
  • 08-01-2022, 22:45:00
    #7
    şu oyunu oynamak çok istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum D
  • 08-01-2022, 22:45:58
    #8
    sirius gb satılır bu arada
  • 08-01-2022, 22:46:16
    #9
    hakanugurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben başka sw geçmeyi düşünüyorum Siriusta Maradonda bile boş slot bulamıyorsun hocam
    Kalabalık server bana göre daha iyi , ben charı dizene kadar CZ'de adam kalması lazım Diğer serverlarda zaten çok fazla oyuncu yok.