• 12-01-2009, 14:43:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Far cry 2'ye yeni başladım bi bölümde takılı kaldım.Arabayla bir eve gidiyoruz tek odalı bi ev içeride bir yatak var yatağa gelince saat çıkıyor.o saatten bulunduğun zamanı değiştiriyorsun.ama sürekli orada bişey yapmamı istiyor bişey bulamadım bilen ?
  • 18-01-2009, 11:38:52
    #2
    orda yatıp uyicaksın ondan sonra görevlere devam
  • 18-01-2009, 11:50:38
    #3
    fiyasko zaten farcry2 çok sıkıcı
  • 18-01-2009, 12:37:56
    #4
    Far cry 2 den ben hiç birşey anlamadım. Far cry 1 daha iyi