Cs 1.5 serverim var . herşey normal gidiyordu ping herkesde 20-40 arasındaydı
son 1 saattir ne yaptıysam düzelmedim 5 oyuncunun 4ünde 200küfür ping oluyor neden böyle bir sorun var çözümü hakkında bilgisi olan varmı?
Kendi sunucum var sitemide o sunucuda barındırmaktayım.
Lag sorunu
7
●1.419
- 25-11-2008, 14:05:38Turkiyede TTnet tekeli devam ettikçe daha çoook lag olur.
Lag muhtemelen ttnet den kaynanklanıyor.
Oyuncuları servere doğu trace route yaptırıp test ettirebilirsiniz.
Ben uzun zamandır oyun sunucuları çalıştırıyorum.
Eğer bir kısım oyuncuda lag varsa yuzde doksan ttnet dir.
TTnet alakasız ve bilincsiz route yonlendirmeleri yapıyor.
örnek vermek gerekirse bursadaki sunucuya beni
trabzon-samsun-istanbul-izmir-bursa yoluyla balıyor benim ping oluyor 60ms
Normalde trabzon-ankara-izmir-bursa linki varken oluyor ping 40ms.
Yahu koca avrupada en ucdan diger uca ping 40ms gecmiyor.
Bizde ulke icinde 60ms.
TTnetin Yurt dısı kapasitesi zaten gocuk durumda.Pingler 200 u buluyor gunduz.Gece 70ms
Netice olarak bence sorun TTnet dir.
