XBOX kullanan var mı?
15
●161
- 20-11-2020, 15:33:43Etiket için teşekkür ederim hocam.Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xbox series S satıyorum sıfır jelatini dahi açılmadı. Amazon ürünü uluslararası garantili. Açıkcası satmak için demiyorum ama o kadar para verdikten sonra yeni nesil almak çok daha mantıklı olacaktır. Gamepass alarak da oyuna bir daha para vermenize gerek kalmaz - 20-11-2020, 15:44:06öyle de 4K için geliştirilen kaç tane oyun var? anladığım kadarıyla arkadaş zaten 2 kişilik oyunlar oynamayı tercih edecek, o tarz oyunlar 4K değil. yeni nesilde çok daha fazla 4K oyun olacak o yüzden series s öneriyorum.uluJohan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 16:10:05Yani bana kalırsa da one x alacak gücüm varsa series s alırım 2k görüntü yeterli olur.Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama one s ile one x arasında fark yok demek haksızlık olur
Warzone oynarken hissediliyor fpsden
- 24-11-2020, 22:54:31bu fiyata nerden aldın acabaProgrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2020, 00:48:00Letgo dan bir arkadaştan aldım 🙂Beight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Warzone oynarken hissediliyor fpsden