• 11-10-2008, 19:35:42
    #1
    cs 1.5 kurdum sunucuma bu cs1 olayını nasıl yapabilirim?
  • 11-10-2008, 19:51:03
    #2
    sunucunuzun panelinden yapılır.cpanelse whm den,directadmin ve plesk de normal panelden yapılabliliyor.
  • 11-10-2008, 19:51:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ip kodu girmen lazım ve ip sabit olması lazım ağ bağlantılarından yapabilirsin
  • 11-10-2008, 19:55:00
    #4
    direct admin kullanıyorum DNS Yönetiminden ekledim fakat hala çalışmyıor cs1.
  • 11-10-2008, 20:07:49
    #5
    nasıl ki ns1.siteadı yaratılıyorsa sende cs1.siteadı yaratacaksın ve bu cs1.siteadı'na ip'ni atayacaksın.