• 24-09-2008, 03:39:12
    #10
    8 de kaldım
  • 24-09-2008, 03:55:31
    #11
    Misafir
    sanırım bende 8 de kaldım geçemedim bi türlü
    edit: geçtim
  • 24-09-2008, 09:27:54
    #12
    kaldığınız yerden 1 hafta sonrada olsa devam edebiliyorsunuz bunu biliyor musunuz?
    her seferinde 1 den başlamaya gerek yok
  • 24-09-2008, 09:36:41
    #13
    ben ilk bölümü geçemedim ne yapcağımı anlamadım

    edit: anladım 4 deyim

    edit 2: 6 da bi deliğe düşemedim:S

    edit 3 : 7 de fena afalladım:S

    edit 4: youtube sayesinde geçtim
    http://www.youtube.com/watch?v=MXPdQ0Nh6Pc
  • 24-09-2008, 18:03:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tatilde 14e mi 15e mi ne gelmiştim sonra hiç oynamadım
    Takıldığınız turlar o kadar zor değil sadece konsantre olup kare kare düşünün nereye gidersem ne olur.Deliğe düşmek için buraya gitmem lazım oraya gitmek içinde buraya o zaman ilk hedefim burası vs. şeklinde parça parça oynayın.

    +Ekstra
    Son tur:614955
  • 24-09-2008, 20:57:01
    #15
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ilk bölümü geçemedim ne yapcağımı anlamadım
    edit: anladım 4 deyim
    edit 2: 6 da bi deliğe düşemedim:S
    edit 3 : 7 de fena afalladım:S
    edit 4: youtube sayesinde geçtim
    YouTube - Bloxorz Level7

    youtube da her bölümün geçişi var ama bir kere baktıktan sonra her bölümde bakıyorsunuz zevki kalmıyor
  • 26-09-2008, 10:43:05
    #16
    16 da kaltyım bi anlamadım ya
  • 26-09-2008, 10:50:36
    #17
    Ne Karışık Bir Oyunmus Bea 2 Saat Düşündürdü
  • 26-09-2008, 10:53:09
    #18
    16 yıda geçtim boş zamanları öldürmekte bire bir b oyuın