r10 Net CS serveri [AÇIK]
95
●5.571
- 22-09-2008, 15:39:44Üyeliği durduruldusilahı eline alıyorsun sonra düşmanları vuruyorsunALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2008, 15:42:40Bilgisayara Cs Yüklemek lazımmı ? yani arkadaş server kurmuş fakat biz bu serverin etindenmi sütündenmi yararlanacazEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2008, 15:46:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tabi ki aynı sürümde cs yüklü olması lazım, ardından internet oyunundan sunucu ekle ye tıklayıp sunucu IP adresini yazarak oyuna bağlanıyorsunuz.. -diye biliyorum ben-ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
- 22-09-2008, 15:58:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.keşke 1.5 olsaydı. 1.6 güzel değil.
