• 01-11-2019, 22:27:44
    #1
    Diablo IV oynanış tanıtımı bugün yayınlandı. Diablo 2'ye benziyor ama modern halinde. Diablo 2 hasretini hem de epey gelişmiş bir şekilde gidereceğe benziyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=yQCAKkbzii4
  • 01-11-2019, 22:33:51
    #2
    Hasretle bekliyoruz
  • 01-11-2019, 22:37:47
    #3
    3 sarmamıştı hiç. İnşallah bu başarılı olurda, oyun oynadık deriz
  • 01-11-2019, 22:42:46
    #4
    yıllarca 3'ü bekledik hüsranla sonuçlandı. Umarım bu sefer bir şeyler düzelmiştir.
  • 01-11-2019, 22:45:22
    #5
    diablo 2 efsaneydi
  • 01-11-2019, 22:47:34
    #6
    Ne zaman çıkıyormuş?
  • 02-11-2019, 01:14:05
    #7
    Canlı yayında oynuyorlar şu an Çok güzel duruyor, büyük ihtimal alırım
    https://www.twitch.tv/pintipanda