• 02-09-2019, 15:44:54
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.

    350 TL'ye kadar önerebileceğiniz oyuncu mause var mıdır?
  • 02-09-2019, 15:45:40
    #2
    Logitech g402 gerek macro ayarlamaları gerek el ergonomisi ile yıllardır hep bunu kullanırım.
  • 02-09-2019, 15:48:43
    #4
    Hocam sıfır kondisyonunda Steelseries Rival 600 satıyorum. Gerek ergonomisi, gerek büyüklüğü ile çok rahat bir oyuncu mouse’u. Düşünürsen görüşebiliriz.
  • 02-09-2019, 15:58:32
    #5
    dostum sana sifir ayarında asus strix claw dark edition verebilirim cok uyguna
  • 02-09-2019, 16:48:07
    #6
    edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıfır kondisyonunda Steelseries Rival 600 satıyorum. Gerek ergonomisi, gerek büyüklüğü ile çok rahat bir oyuncu mouse’u. Düşünürsen görüşebiliriz.
    Rival 650 buldum hocam uygun fiyata aslında gözüm kablosuzda...
  • 02-09-2019, 20:18:27
    #7
    KSCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rival 650 buldum hocam uygun fiyata aslında gözüm kablosuzda...
    Oyuncu iseniz kablosuz tavsiye etmem. O gecikmeyi hissediyorsunuz çünkü.
  • 18-09-2019, 16:55:43
    #8
    burakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyuncu iseniz kablosuz tavsiye etmem. O gecikmeyi hissediyorsunuz çünkü.
    https://tr.steelseries.com/gaming-mi...l-650-wireless

    Hocam bu mauseyi aldım.

    Kesinlikle öneririm. Ağırlık ekleme ve çıkarma yapılabiliyor gecikme 1ms hiç bir suretle hissetmiyorsunuz.
    Biraz pahalı ama kesinlikle hak ediyor...