Merhabalar arkadaşlar.
350 TL'ye kadar önerebileceğiniz oyuncu mause var mıdır?
Oyuncu Mause önerisi
7
●171
- 02-09-2019, 15:45:40Logitech g402 gerek macro ayarlamaları gerek el ergonomisi ile yıllardır hep bunu kullanırım.
- 02-09-2019, 16:48:07Rival 650 buldum hocam uygun fiyata aslında gözüm kablosuzda...edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2019, 20:18:27Oyuncu iseniz kablosuz tavsiye etmem. O gecikmeyi hissediyorsunuz çünkü.KSCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2019, 16:55:43https://tr.steelseries.com/gaming-mi...l-650-wirelessburakgungor8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu mauseyi aldım.
Kesinlikle öneririm. Ağırlık ekleme ve çıkarma yapılabiliyor gecikme 1ms hiç bir suretle hissetmiyorsunuz.
Biraz pahalı ama kesinlikle hak ediyor...
