Sxe Injected 6.2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sxe Injected 6.2
8
●
701
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Sxe Injected 6.2
04-08-2008, 12:23:26
#1
zambak
Üyeliği durduruldu
sxe ındır
04-08-2008, 12:27:08
#2
sosyopat
yav en son 5.9 da değil miydi bu. ne ara 6.0 6.1 çıktı da eskidi anlamış değilim
yine de sağol indirelim hemen.
04-08-2008, 12:28:47
#3
RiG
Üyeliği durduruldu
Oha falan oldum
daha geçen gün 6.1'i verdim ya..
Neyse sağol..
04-08-2008, 12:29:13
#4
Webing
Üyeliği durduruldu
Daha yeni bi önceki sürüm çıkmıştı yav tesekkurler
04-08-2008, 12:51:46
#5
LineBilisim
vistada çalışıyorsa çok güzel
04-08-2008, 13:00:18
#6
TrusTy
yuh :O
07-08-2008, 12:00:33
#7
zambak
Üyeliği durduruldu
6.0 cıkmadı ama
12-08-2008, 20:48:05
#8
R3PL4
sXe yeni sürüm çıktı diyoruz millet küfür ediyo ne war bunda anlamadım
sanki çok zor bi mesele. 800 kb indir kur oyununa dvm et oaly bu.
adamlar artislik olsun diye yeni sürüm çıkartmıyolar heralde kırıyo millet
12-08-2008, 20:54:48
#9
_nkA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arz talep meselesi. Sürekli yeni bir sürüm çıkartıyorlar. Demek ki hileye meraklı fazla cs oyuncusu var.
Neyse güncelleyelim bakalım...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler