• 04-08-2008, 12:23:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sxe ındır
  • 04-08-2008, 12:27:08
    #2
    yav en son 5.9 da değil miydi bu. ne ara 6.0 6.1 çıktı da eskidi anlamış değilim
    yine de sağol indirelim hemen.
  • 04-08-2008, 12:28:47
    #3
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Oha falan oldum
    daha geçen gün 6.1'i verdim ya..
    Neyse sağol..
  • 04-08-2008, 12:29:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Daha yeni bi önceki sürüm çıkmıştı yav tesekkurler
  • 04-08-2008, 12:51:46
    #5
    vistada çalışıyorsa çok güzel
  • 04-08-2008, 13:00:18
    #6
    yuh :O
  • 07-08-2008, 12:00:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    6.0 cıkmadı ama
  • 12-08-2008, 20:48:05
    #8
    sXe yeni sürüm çıktı diyoruz millet küfür ediyo ne war bunda anlamadım
    sanki çok zor bi mesele. 800 kb indir kur oyununa dvm et oaly bu.
    adamlar artislik olsun diye yeni sürüm çıkartmıyolar heralde kırıyo millet
  • 12-08-2008, 20:54:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arz talep meselesi. Sürekli yeni bir sürüm çıkartıyorlar. Demek ki hileye meraklı fazla cs oyuncusu var. Neyse güncelleyelim bakalım...