Selam arkadaşlar,

Uzun zaman oldu oynamayalı, dedim geri geleyim de oynayayım boş vakitlerimde..

varmı Metin2 oynayan. Tek basına insanın canı sıkılıyor oynarken.

Varsa eğer beraber oynayacak bir arkadaş arıyorum.

teşkkürler